Aquila Ékszeresháza

Aquila Ékszeresháza

Névjegykártya

2012. november 22. - Aquil

IMG_0096.JPG

Már egy ideje fontolgattam, hogy csináltatni kéne. Egyre gyakrabban kerültem olyan helyzetbe, amikor szükség lett volna rá. A HoldfényCon pedig megadta az utolsó lökést. Persze az sem utolsó, hogy végre meg is tudtam csinálni magamtól. A hét elejét evvel töltöttem és tegnap át is vehettem őket.:) Egész jól sikerült, úgy érzem, ahhoz képes mennyire amatőr is vagyok. Elsőnek legalábbis teljesen tökéletes. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aquilaekszerei.blog.hu/api/trackback/id/tr844919607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása