Aquila Ékszeresháza

Aquila Ékszeresháza

Tavaszi MondoCon 2013

2013. április 07. - Aquil

mondo.jpg

Fergeteges volt a mai. Köszönöm szépen minden kedves vásárlómnak. :)

A szombatin sajnos nem tudtam részt venni. A mai nap persze nem indult egyszerűen. A változatosság kedvéért a csapunk szórakozott velünk, de végül abbahagyta hisztit és újra rendben van. Az asztal megtalálásának időtartama kezd lecsökkenni. telefonáltam, három embert megkérdeztem és már helyben is voltam. Röpke 5 perc max.

Az árus szomszédok nagyon aranyosak voltak. A vásárlók nagyon aranyosak és rengeteg dicséretet kaptam. El sem tudom mondani, mennyire jól esett. :D Nagyon sok ékszer elkelt, így holnaptól nagy gyártásba kezdhetek. Jönnek majd az új fotók és sztorik!

Nagyon sok különböző és igényesen kivitelezett cosplay (jelmez magyarul) volt most (is). Csak kapkodtam a fejem és talán először életemben geeknek éreztem magam: egész sokat felismertem. Úgy a negyedéről sikerült csak képet készítenem: mindenki túl gyorsan mozgott, én meg helyhez voltam kötve.

Vicces kategóriában egyértelműen séf bácsi és a három, rózsaszínbe öltözött fiú vitte a prímet (fenti kép). Flangált egy Tardis és három doki is a Doctor Who-ból. Egy tökéletes Dorothy. De még arcra is.

IMG_0023_1.JPG

Rengeteg One Piece és Fairyland karakter, ahogy az már lenni szokott. Asszem volt több Misaki a K-ból. Kint volt természetesen az 501-es légió, bár csak egy rohamosztagost láttam ma. Vampire Knightból talán csak egy Yuukit láttam. Egy Nazgul. No. 17 a Dragonball Z-ből. Psy- nagyon hasonlított az eredetire. Nagyon sokan voltak pizsamás jelmezben -de csak a fenti képen is látható pikachu-t ismertem fel. Egy apró kislány pedig Hatsune Mikunak volt beöltözve. Meg egy Trinity a Matrixból. Hogy csak a leglényegesebbeket említsem.

A prímet viszont mindenképpen ez a jelmez vitte :

IMG_0011.JPG

Ezzel szerintem tuti befutó volt. Nálam legalábbis mindenképp. Ráadásul most a kibontott szárnyakat látjátok -azért van a bal keze hátul. Rengeteg munka.

IMG_0015_1.JPG

A sapka, amiről kb. tízen megkérdezték mennyibe kerül, mi meg átirányítottuk őket a tényleges eladókhoz.

IMG_0016.JPG

Az asztalom már kicsit lerabolt állapotban. :)

Összegezve, nagyon-nagy élmény volt, köszönöm a lehetőséget - és remélem, legközelebb is ott lehetek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aquilaekszerei.blog.hu/api/trackback/id/tr195206307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rhewaa 2013.04.08. 09:51:51

Gratulálok szívem; épp most kérdeztem az emberedet, hogy hogyan sikerült a hétvégi program. Fülig ért a szája :D
Nagyon örülök a sikerednek, csak így tovább :)

Aquil 2013.04.09. 16:05:58

@Rhewaa: Köszi szépen! :D
Gondolhatod, akkor nekem mennyire fülig ért a szám. :D
süti beállítások módosítása