Aquila Ékszeresháza

Aquila Ékszeresháza

Ajándék készítés és gyöngykergetés

2013. február 20. - Aquil

IMG_0285.JPG

Pénteken lesz a nagymamám születésnapja és úgy gondoltam készítek neki neki egy rózsafüzért. A keresztet már tegnap este megcsináltam, de nem volt elég egyforma gyöngyöm. Így ma elmentem és fél órát válogattam a boltban. Vettem több csomaggal, mondván ha már egyszer itt vagyok. Meg nem voltam biztos, hogy menni fog-e a kereszthez, amit persze itthon hagytam. Most úgy néz ki, szép lesz vele. Remélem, a nagymamámnak is tetszeni fog!

Már a múltkor is nagyban szemezgettem a gyöngyöző alátéttel és most végre meg is vettem. Aki ismer, az tudja, hogy nekem folyton kiesik minden a kezemből és ez hatványozottan igaz a gyöngyökre. Kész tornagyakorlat ékszert készítenem, mert folyton a lepotyogó gyöngyöket keresem az asztal alatt. Porszívózás után mindig át kell néznem a porzsákot nehogy kidobjak véletlenül valamit.Szóval, besokaltam és vettem egy ilyet és örömmel jelenthetem, hogy eddig egy sem esett le. :)

A rózsafüzérről meg annyit, hogy nem ez volt az utolsó.

IMG_0286.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://aquilaekszerei.blog.hu/api/trackback/id/tr405094531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása