Aquila Ékszeresháza

Aquila Ékszeresháza

EuroSteamCon 2013

2013. szeptember 29. - Aquil

2013-09-28 10.17.35.jpgA mikrofontartó

Egy csodálatos rendezvényen vagyunk túl. Minden elismerésen a szervezőknek. Ennyire figyelmes és színvonalas rendezvényen nem igazán jártam eddig.

Még a kecskeméti Múzeumok Éjszakáján kaptam meghívást erre a conra. Az igazat megvallva egy picit vaciláltam az elején, mivel a faebook eseményre igen kevesen jelentkeztek. Féltem, hogy nem lesz a dologból semmi. De nagyon örülök, hogy tévedtem. Kár lett volna kihagyni, most már tudom.

Az elmúlt hét nagyrészét az ágyban töltöttem: teljesen levert a lábamról valami kórság. Egész héten próbáltam kilábalni a dologból, de sajnos nem igazán jött össze. Így kicsit dekoncentráltan, náthásan érkeztem a férjemmel, ráadásul kipakolásnál kiderült, hogy az ékszerek egy részét elfejtettem beárazni. Na mindegy.

2013-09-28 13.01.01.jpgA steampunk és a dieselpunk közötti különbségek boncolgatása.

A színpad közvetlen közelében kaptunk asztalt, így az összes előadást a legjobb helyről élvezhettük. Az előadók pedig kitettek magukért. Le a kalappal, tényleg. Vincent Memento Mori előadása hátborzongató újdonságokkal szolgált. Következőleg rendeződött bennem a dieselpunk fogalma. Emese divattörténeti előadásából egy féléves spekollt lehetne indítani, amit tuti, hogy felvennék. Végül két előadás a XIX. század végi emberek által elképzelt járművekről. Az elsőben főleg általánosságban és pár meglepő Jókai ötlettel. A másodikban Verne csodálatos képzelőerejéről.

A szervezők teljesen elkényeztettek minket: kaptunk teát -amire tényleg nagy szükségem volt-, sütit, vizet. Köszönet nekik érte.

Rengeteg kédves ismerőssel találkoztam és szereztem pár újabbat is. Nagyon jól esett, amikor felismertek a munkáim alapján. Igazán jól éreztük magunkat. Reméljük, jövőre is ott lehetünk veltek!

A bejegyzés trackback címe:

https://aquilaekszerei.blog.hu/api/trackback/id/tr825524842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása