Aquila Ékszeresháza

Aquila Ékszeresháza

Doboz :)

2013. január 07. - Zanphagras

ekszer 015.jpg

Aki ismer, az tudja, hogy nálam sosem lehet túl sok a dobozokból. Egyszerűen MINDENT szortírozok. Ennek viszont az én esetemben praktikus oka van: különben elfelejtem és nem találom meg a cuccaimat.

Az ékszerkészítés elég macerás volt eddig. Színek szerint válogatva, külön kis dobozokban tartottam a gyöngyöket, alkatrészeket. Nem igazán volt effektív. Már egy jó ideje azon gondolkoztam, hogy vennem kéne egy szortimentet, csak mindig sajnáltam rá a pénzt. Karácsonykor pedig egy igen nagy meglepetés ért, amikor előkerült a csomagolópapírból ez a szépség:

ekszer 018.jpg

A dobozom és én azóta összebarátkoztunk és segítjük egymás munkáját. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aquilaekszerei.blog.hu/api/trackback/id/tr75001305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása